Translate

неделя, 26 октомври 2014 г.

Малката вещичка/вълшебничка

Е най-после и аз да направя картичка за Хелоуин. Естествено огромно удоволствие изпитах при направата й - понеже нямах подходяща дизайнерска хартия - си я направих сама с печати, черно мастило и топъл ембосинг - голяма забава беше. Лошото е, че нямам време, защото през деня се гледкаме с малкия бебок и когато заспи - тогава действам. Ето я и нея:
Ще я включа в: The Crazy Challenge - CCH # 182 - Autumn Gatherings Хартиени Вълшебства - № 11 Есенно предизвикателство - Дарк Картичкофурийско предизвикателство 240 - "Лакомство или Пакост". Ето и едно шоколадче заедно с картичката за малката вълшебница :)

6 коментара:

  1. Great card, well done! Thanks for joining us at The Crazy Challenge.

    groetjes, Ellen

    ОтговорИзтриване
  2. Пете,чудесна картичка сисътворила.Тази малка сладка вещерка би зрадвала всеки .Аз като все още на вие с топлият ембосинг техника,не мога да не се възхитя на чудесният печат и изпълнение в твоята картичка.Пожелавам ти успех в нашето предизвикателство.Благодаря ти ,че ме посещаваш също!
    Поздрави от мен!:)

    ОтговорИзтриване
  3. Пете, картичката е стра-хо-тна! Аз пък нищо не разбирам от вашите техники, и се възхищавам на твоя талант и фантазия :)

    ОтговорИзтриване
  4. Прелестна вещичка! Картичката е повече от страхотна..и това като нямаш време...Какво ли би било, ако имаш? :) Благодаря ти отново, че се включи в моето предизвикателство при Картичкофурии :)

    ОтговорИзтриване
  5. Е, много ми харесва "дизайнерската хартия". Много ефектно се е получило. А печатчето е толкова сладурско, че чак те плаши желанието да го гушнеш :) Прекрасна картичка! Благодаря ти, че я показа в мрачното предизвикателство на Хартиени вълшебства!

    ОтговорИзтриване
  6. За пореден път съм впечатлена от това което правиш.Страхотни идеи, много фантазия и красиво изпълнение...:) Мими

    ОтговорИзтриване